נדב ליבוביץ

מנהל קטגוריה

שופרסל היא חברה ציבורית ישראלית, המפעילה רשתות מרכולים ובתי מרקחת ברחבי ישראל ואף עוסקת בנדל"ן מניב. החברה התאגדה בשנת 1957, והייתה הראשונה ליישם בישראל את מודל רשתות הקמעונאות האמריקאי[4][5]. נכון לספטמבר 2022, מספר המרכולים אותם מפעילה שופרסל בפריסה ארצית בתתי-רשתות עמד על 401, מתוכם 310 סניפי שופרסל ו-91 סניפי Be, וכן 8 מרכזי שילוח לאונליין בשטח של 27 אלפי מ"ר[6][7].

בסניפיהם של הרשתות ובמטה החברה, השוכן בראשון לציון, מועסקים כ־16,700 עובדים[2], ונכון לשנת 2021 היא רשת המרכולים הגדולה בישראל במונחי נתח שוק, עם נתח שוק כולל של כ-20% (ב־2018[8]). ניירות הערך שלה נסחרים בבורסה לניירות ערך בתל אביב החל משנת 1980.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מיני אתר אינטרנט המכיל את כל הפרטים אודות העסק שלכם:

  • השירותים שהעסק מציע?
  • המוצרים שאתם מוכרים?
  • הדרכים ליצור איתכם קשר
  • גלריית תמונות מוצרים / שירותים
  • המלצות של לקוחות
  • שאלות ותשובות

ועוד הרבה מידע ופיצ'רים שיכולים לעניין את הלקוחות שלכם.

כרטיס הביקור הדיגיטלי מופץ בין טלפונים ניידים ורשתות חברתיות בצורה אינטואיטיבית.

בלחיצת כפתור פשוטה ניתן לשתף את הכרטיס לאלפים ועשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים.

כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא כלי חכם אשר נועד לשדרג את העסק שלך ולסייע לך בשיווק אורגני ללקוחות פוטנציאלים ולקוחות קיימים.

זהו כלי עבודה בסיסי וחובה לכל בעל עסק

פשוט וקל, לוחצים וזה שם.

דילוג לתוכן