לוי-הרוש משרד רואי חשבון ובודקי שכר

צוות המשרד מורכב רואה חשבון, בודק שכר מוסמך מנהל חשבונות שעובדים בדרך מתואמת כדי לסייע לבעלי העסקים לנהל את בית העסק בדרך נכונה ותקינה בהתאם לחוק, למקסם את הניהול הכלכלי והפיננסי של כל בית עסק או חברה, להרוויח יותר ולשלם פחות מיסים בדרך חוקית.

השירותים שאנו מציעים

מטרת העל של כל בית עסק וחברה היא להצליח ולמקסם את הרווחים, כשההצלחה העסקית באה לידי ביטוי בשתי דרכים, בשיווק ובמכירות של המוצרים או השירות ובהתנהלות יעילה ונכונה במישור הכלכלי והפיננסי. 

תפקידו של רואה החשבון הוא קריטי לכל ארגון, חברה או בית העסק. עליו מוטלת החובה להיות שומר הסף הכלכלי והוא איש המקצוע האחראי להתנהלות הפיננסית של בעלי העסקים והחברות בהיבט המס, אך לא רק. 

משרד רואה החשבון של אלעד לוי הרוש שם דגש על יחס אישי ומתן שירות מקצועי לשביעות הרצון המלאה של לקוחותיו.

אנו מאמינים כי מתן שירות מקצועי, אמין והיקפי בכל העניינים הפיננסים הוא שירות חיוני לכל לקוח במטרה לנהל את הפעילות הכלכלית בדרך הטובה ביותר, לחסוך כמה שיותר כסף, במסגרת החוק, ולאפשר לבעל העסק להתפנות לענייני העסק, להצליח ולצמוח.

יועץ המס הוא בעל המקצוע אשר מייעץ לחברות, לעסקים, לעצמאים ולשכירים באשר להתנהלות תקינה ונכונה בעולם המס. המשימות המרכזיות של יועץ המס הן להגן על בית העסק מבחינת התנהלות תקינה מול רשויות המיסים ולהגן על הכסף שהעסק מרוויח  בהקשר של חבות המס. 

ההגנה על הכסף שבית העסק מרוויח נעשית בדרכים חוקיות וחכמות וביניהן ניצול של הטבות המס, הבנה וניצול של ההוצאות המוכרות בעסק והחזרי מס.

יועצי מס מנוסים מהווים נכס משמעותי לבעלי חברות, לבעלי עסקים ולעצמאים. ייעוץ מס מקצועי הוא בין הגורמים אשר עושים את ההבדל בין עסק מצליח לבין עסק מדשדש הנאבק, לעתים, כדי לשרוד.

רוצים להצליח, לחסוך בתשלומי המס, להימנע מטעויות כואבות ולנהל באופן תקין את החברה או בית העסק, צרו קשר עוד היום עם רואה החשבון והמשפטן אלעד לוי הרוש. 

עובדים ששילמו סכומי מס גבוהים מהסכומים שהיו אמורים לשלם בשנת המס זכאים להחזר מס. את הבקשה להחזר מס יש להגיש עד לשש שנים מתום שנת המס שעבורה נדרשים ההחזרים. לכספים שתקבלו בגין החזרי מס מתווספים הפרשי ריבית והצמדה בגובה של ארבעה אחוזים. 

מי זכאי להחזר מס הכנסה?

עובד שלא עבד בחלק משנת המס זכאי להחזר על המס ששילם באותה השנה, עצמאים שהפקידו כספים לקרן פנסיה, לביטוח חיים ועוד, עובדים שחוו שינויים במצבם האישי כמו: נישואין או גירושין, תשלום דמי מזונות, לידת ילדים או מעבר של מגורים לאזורים בעלי עדיפות לאומית.  

בודק שכר מוסמך – אישורי בודק שכר לביקורות של משרד התמ"ת
בשנת 2011, התשע"ב, חוקקה הכנסת חוק להגברת האכיפה בדיני עבודה על חברות ועל מעסיקים.

בתחילה הוחל החוק רק על חברות העוסקות בניקיון, שמירה והסעדה בשל העובדה כי רוב העובדים בתחומים אלו אינם מודעים לזכויות המגיעות להם כשמטרת המחוקק הייתה להגן עליהם ולאכוף על המעסיקים למצות את זכויותיהם, אך בשנים האחרונות הורחבה האכיפה לכל המעסיקים.

עד שנת 2019 כל רואה חשבון היה יכול לערוך ביקורות ולהמציא אישור בודק שכר, אך משנת 2019 ואילך רק בודק שכר מוסמך שעבר הכשרה מתאימה, עמד בתנאים וקיבל תעודה של בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה, רשאי לערוך את הבדיקה ולהנפיק אישור של בודק שכר. 

רוצים לקבוע פגישת ייעוץ.
השאירו פרטים כאן למטה

התקשרו

ווטסאפ

האתר שלי

פייסבוק

דילוג לתוכן